BBQ I PERTH

i söndags bjöd andi och hans housemates in till bbq så givetvis blev det en kvällstripp ut till mosment park, nära fremantle. åt lamm och potatismos. förstå hur gott det kan vara att INTE äta nudlar och tonfisk? för det är 90 procent av vad man äter här. nudlar är billigt, tonfisk är billigt och dessutom proteinrikt... hallå, hur bra som helst! men enformigt. så förstå lyckan när man bjuds in till bbq där dessutom en utbildad kock har lagat maten! mumma.

det var en trevlig söndag. andis housemates var så trevliga så och kvällen bjöd på både kortspel, pilkastning och diggeridoospelande. jag var riktigt duktig, lyckades till och med få fram en ton. att tonen sedan var en sekund kort och att jag inte hade någon luft kvar skyller jag på mina små lungor. jag har faktiskt små lungor astmabarn som jag är...


här spelar jag diggeridoo! ser bra ut va?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0