CICCI VS. MÖSSEN 1-1

jag måste ju erkänna att det numera är ett lika mellan mig och mössen. jag trodde vi var kvitt alla möss men icke.

jag skulle göra i ordning lunch och tog fram ett paket nudlar. eller snarare, stoppar ner handen i min matkasse och känner någonting annorlunda, dock inte så konstigt att jag reagerar speciellt på det. "whatsoever" tänker jag och tar tag i ett paker nudlar. uppför min hand och ner på golvet hoppar en vettskrämd mus och lika snabbt som musen sprang därifrån börjar jag skrika, förskräckt och chockad som jag är. musen sprang därifrån, jag står med en sönderbiten nudelförpackning i handen och jag antar att mössen precis fick en poäng extra. jävla möss. nästa gång tar jag dom!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahahahaa vad jag garvade nar jag laste det har, kunde se hela scenen framfor mig. Stackars lilla mus, du gav den sakert nastan en hjartattack! :P Hoppas du har det grymt bra darnere trots mossen. Saknar dig har pa andra sidan jorden! massor av kramar

2009-12-18 @ 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0