jag är redo inför julafton.

nu är det bara en dag kvar. en enda dag! och förresten kom jag nyss på en sak. eftersom vi firar julafton och australienarna firar juldagen så betyder det att vi kommer få fira jul två dagar i rad! hur ofta händer det?

vi har laddat med sill, köttbullar, potatis, julknäcke, kaviar, glögg och pepparkakor! dessutom har vi marabou att frossa i ifall vi inte skulle bli mätta av allt det tidigare skrivna. den risken är visserligen minimal, men marabou lär vi frossa i hur som helst.

i morse fick jag dessutom reda på att mina paket till familjen har kommit fram. hoppas ni njuter av innehållen! och häromdagen fick min baby sin julklapp också, mission "julklappar 2009" complete! god jul från tomten.


vår gran förra julen, tänk att ha en sådan här? det skulle minsann vara något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0