sill, champange och solnedgångar. that's what it's all about!

min sill är slut nu. liksom julen, alltså. utan sill - ingen jul.

dagen till ära har jag och frida varit lediga! ...precis som alla andra eftersom det är christmas day. vi har inte gjort någonting speciellt. försov oss till en jullunch, kikade på en sting ray vid jettyn och åt resterna av vår julmat.

dagens raraste kan nog ha varit när ägarinnan nathalie kom och gav mig och frida en flaska champange när vi åt middag. en julklapp! jag hade aldrig, whatsoever, förväntat mig det och speciellt inte av henne! hon har väl aldrig gjort eller sagt någonting elakt direkt till oss men hon är ganska svår och jag känner att jag inte riktigt vet var jag har henne. det här var ju ett bra tecken i alla fall!

efter middagen tog vi en promenad till jettyn igen för att kika på solnedgången, de är tamejfan fantastiska här. kolla bara bilderna nedan! och efter det tog vi en spontanpromenad till tony för att önska honom en god jul. han bjöd gladeligen in oss och en spontanpromenad blev till tre timmar, några öl och chokladkakor. mycket trevligt!

nu ska jag snart sova. tänkte försöka gå upp tidigt i morgon och göra någonting vettigt innan jag börjar jobba vid tre. godnatt!



den fantastiska solnedgången.


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Gu vilka härliga bilder :)

2009-12-27 @ 18:42:54
URL: http://alessandra.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0