shooting targets, sista veckan i esperance

som en liten hejdåpresent fick vi följa med rob och skjuta targets i söndags. vi var ganska kassa och min axel var helt öm i flera dagar efteråt, men vi hade åtminstone väldigt roligt! här kommer lite bilder.


här skriver jag in mig som besökare. det var också någon slags underskrift på att jag var där på egen risk etc, antagligen i fall någon skulle råka rikta geväret åt fel håll och tänka "henne ska vi ha!"? inga olyckor hände hur som helst.


ser jag ut som ett proffs eller? rak vänsterarm, svagt bakåtlutad, sne kropp, siktar... ja, vart? det är inte lätt att hålla reda på allt.


ser ni? ser ni? target splittrat i två, det vill säga TRÄFF! wohooo!


ja. såhär såg skjutbanan ut. en äng, en skog, en sjö, två amatörer och tre proffs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0