SO FAR, SO GOOD

här kommer lite bilder från esperance, den lilla kuststaden som kom att bli mitt hem!


vår första helg i esperance. en stor show med bland annat ett litet nöjesfält.


soluppgångarna här är fantastiska. har fått skåda ett fåtal.


utsikten från rotary lookout.


frida, jag, andi, martina & cc. delar av the pier staff!


halloween bakom baren! det var festligt. dekorationer i baren, djävulshorn, läskiga tatueringar. måste man jobba på halloween får man för tusan göra det bästa av situationen!


en av stränderna i cape la grande national park. känner mig lyckligt lottad som får vara här!


martina och frida, här fikar vi på the jetty café som ligger precis vid hamnen.


bakar svenska chokladbollar! jag och frida gjorde det en gång, vilket blev en hit, så här görs det igen. denna gång av yahoo och frida. mumma!

to be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0