SHARK BAY

en av mina favoritplatser. shark bay. 

en liten liten stad som låg precis på strandkanten endast tjugo minuter från monkey mia där jag handmatade en vild delfin. det var fint. för att inte glömma utflykten till the hot tub under den lysande fullmånen eller det galna äventyret när irländaren joe tog sin lilla bil off road i ett försök att imponera på mig och frida. resultat: fyra trötta personer som promenerar genom ödemarken tillbaka till staden. utan bil.

translation:
we spent two nights in shark bay handfeeding dolphins and making friends! awesome.



monkey mia


monkey mia... delfiner, kanske?




delfiner i mängder!


jag, chris, frida och andrew


frida och quinn


Kommentarer
Postat av: klara

FY FAN VAD JAG VILL TILLBAKA TILL AUSTRALIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLÄÄÄÄÄ FÖR ER SOM ÄR DÄR :(

2010-02-13 @ 10:04:37
URL: http://klada.blogg.se/
Postat av: Ice-vein, não?

Om jag vill mata vilda delfiner? JA TACK!!! GIMME NOOOOOW GODAMNIT! Hm, okej, ska inte klaga, är på karnevalen. Men wtf, man vill alltid ha det man inte har, right? HEM OM EN VECKA, HELT JÄVLA SJUUUUKT!!!!

2010-02-14 @ 05:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0