13 jan.

nu börjar det hända saker. fem till dagar att arbeta och sedan har jag gjort mitt sista pass här i hopetoun! då har jag faktiskt gjort mitt sista arbetspass under resten av min australienvistelse, vad sägs om den va?

på måndag lämnar jag och frida den här lilla byn för gott (eller?). vi påbörjar äntligen våran roadtrip runt australien och det ska bli så sjukt spännande! som jag har längtat efter det här. under vår vistelse i esperance passade vi på att köpa en slags gasspis och nu saknar endast en madrass så är vår campingbil fullutrustad (eh?).

hur som helst. jag ville bara tala om hur exhalterad jag är!!! snart lämnar vi hopetoun för att göra resten av australien. kan ju bli hur bra som helst?


Kommentarer
Postat av: yrsa

Jag förstår att ni är exalterade nu när ni snart är iväg. Vi ska fixa med Skype under helgen så att vi kan nå varandra lite bättre.

Vi önskar dig och Frida en lycklig resa. Var rädda om er och kör förskitigt.När jag ser dina bilder längtar man efter värmen och även jordgubbar. Här är det kallt så in i norden men otroligt vackert med rimfrost på alla träd. Det är som ett julkort. Kram Yrsa

2010-01-14 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0