hopetoun till pemberton i bilder.


första nattens camping i torbay inlet såg ut såhär. bil, tält, en frida och tomatsåsgryta.


en av alla nationalparker


the natural bridge i torndirrup national park


mer från torndirrup np


massor av vindkraftverk


frida är på väg ner till greens pool. ser rätt fräscht ut va?!


bartholomens meadery. ett honungsvineri!


frida och jag i valley of the giants. tree top walk 40 meter ovanför marken.


the gloucester tree, ett 60 meter högt träd man klättrar upp i utan några som helst säkringar. sjukt häftigt!

Kommentarer
Postat av: yrsa

Vad roligt att få se trädet ni klättrade i. När du berättade det hela satte fantasin igångoch det såg nästan ut som jag hade tänkt mig. Vilka fantastiska bilder du har tagit och vilka otroliga platser ni passerat. Jag förstår att just nu finns inget annat i ert huvud än att bara resa och se er omkring. Speciellt efter arbetat på västkusten, på små hotell, som kanske inte alltid varit så upplyftande.

Kram Yrsa

2010-01-30 @ 20:51:17
Postat av: Viktoria

Gud vad härligt det ser ut!

2010-02-03 @ 08:49:23
URL: http://www.viktoriassecrets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0