MALAYSIA part I - mellanlandningen i KL

jag har ju aldrig visat bilder eller någonting från malaysia. tänkte jag ska börja göra det lite smått, så att ni alla läsare (läs: familjen) kan få se hur jag hade det där! här kommer lite bilder från den första mellanlandningen i kuala lumpur. vi hade sovit hela flygresan på fjorton timmar och kom fram kl 22.00. inte var vi trötta då, nej, så vi åkte till en sky bar med fridas flygplansgranne simon, och sedan tog vi även en promenad förbi petronas towers.



frida & simon


frida och jag


petronas towers by night.
min kamera har verkligen bra vidvinkel och ljuskänslighet...

Kommentarer
Postat av: Vix

Vidvinkel, ha! Har mailat, kolla! :)

2010-01-04 @ 15:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0