problemet med att bo i en by utan telefontäckning.

i fredags frågade jono mig om jag och frida någonsin hade en ledig kväll tillsammans, när den i så fall var och om vi ville följa med honom & chris till esperance nästa sådan. jag berättade att en sådan kväll inträffar på söndag och att jag skulle prata med frida om det.

frida och jag pratade om det i går och att åka dit i kväll vore ju sweetass. skit i att vi bokat bord i restaurangen, roadtrip i jonos grafittimålade campervan låter mer lockande. nu återstår bara ett problem: hur fan ska vi få tag i människan? han var inte in till puben i går och vi har inga fungerande telefoner. får hoppas att han kommer in till puben nu under mitt dagspass?

livet vore så mycket enklare med en telefon. det här är stenålder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0