tre månader har jag arbetat.

det har varit glädje, ilska och tårar. jag har mött idioter som jag inte ens vill skriva om eftersom de är inte värda att komma ihåg i efterhand men jag har också mött de mest FANTASTISKA människor man kan tänka sig, med vilka det varit sena nätter, tidiga morgnar, bbqs, strandfester, soluppgångar och frukostar på bagerier. vi har suttit på nätterna, sippat på vårat billiga goon och pratat om våra framtida reseplaner, skvallrat om kunderna i baren och spelat kort, biljard eller vad som helst. vi har eldat på stränder, hamnat på mystiska efterfester i konstiga hus och kört fyrhjulingar på sanddynor.

de här tre månaderna har varit hemska och älskvärda. jag ångrar inte mitt val att åka hit och även om det har funnits stunder av tvivel och hat så skulle jag inte göra någonting annorlunda. nu, däremot, är det dags för oss att inta vägarna runt australien i våran röda toyota camry. det här kapitlet är avslutat och i morgon börjar vår roadtrip runt australien. önska oss lycka till!

Kommentarer
Postat av: Mäw

Heja Cicci! Gör bara vägarna lagom osäkra. Sverige hälsar tillbaka. =) Australien kommer aldrig att bli sig likt igen ;P

Puss å kram

2010-01-17 @ 22:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0